Unite 香港佛牌討論區

設為首頁收藏本站

Unite 香港佛牌討論區

 取回密碼
 新會員登記

QQ登錄

只需一步,快速開始

Login

免註冊即享有會員功能

搜尋
檢視: 920|回覆: 40

太累贅,要買繩

[複製連結]
發表於 1-11-2015 16:16 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
今日放假,一於試下帶三個牌,但覺得好累贅,一於決定買條三扣繩,但唔想要左右中扣,唔知有冇中間直落三個扣呢
161621kz2ikgkr3g2gk485.JPG

評分

3

檢視全部評分

來自Android App來自Android App
發表於 1-11-2015 16:30 | 顯示全部樓層
哈哈哈哈!怕你心口有毛呀
回覆

使用道具 檢舉

 樓主| 發表於 1-11-2015 16:40 | 顯示全部樓層
回覆

使用道具 檢舉

發表於 1-11-2015 17:01 | 顯示全部樓層
嘩 師兄露野喎
來自Android App來自Android App
回覆

使用道具 檢舉

發表於 1-11-2015 17:01 | 顯示全部樓層
好man…我冇勇氣咁影,佩服!
回覆

使用道具 檢舉

發表於 1-11-2015 17:06 | 顯示全部樓層
師兄,,,可以考慮在敏感部位落馬賽克
回覆

使用道具 檢舉

發表於 1-11-2015 17:54 | 顯示全部樓層
最欣賞兩眼天珠,起碼十萬以上。
回覆

使用道具 檢舉

發表於 1-11-2015 18:34 | 顯示全部樓層

講真!....小小就...一定有啦!
回覆

使用道具 檢舉

發表於 1-11-2015 18:37 | 顯示全部樓層
haha 識睇一定睇留言 真係笑左
一條鍊剩係中間高中企三扣吾係無 但變相條鍊會好長
來自Android App來自Android App
回覆

使用道具 檢舉

 樓主| 發表於 1-11-2015 18:53 | 顯示全部樓層
唉,,,唔識做馬賽克
來自Android App來自Android App
回覆

使用道具 檢舉

你需要登入後才可以回覆 登入 | 新會員登記

本版積分規則

QQ|小黑屋|手機版|網站地圖|聯絡我們|Unite Thai Amulet Forum (HK)    

GMT+8, 5-12-2016 22:43 , Processed in 0.083485 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2012 Comsenz Inc. | 正體中文: [數碼中文坊]

快速回覆 返回頂端 返回清單