Unite 香港佛牌討論區

設為首頁收藏本站

Unite 香港佛牌討論區

 取回密碼
 新會員登記

QQ登錄

只需一步,快速開始

Login

免註冊即享有會員功能

搜尋
檢視: 605|回覆: 17

[討論] 如果一塊正牌,曾經同陰牌放埋一齊,會唔會影響塊正牌既法力?

[複製連結]
發表於 25-2-2015 21:16 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
老牌有返咁多年歷史,都唔知上一手會唔會咁生性,供陰黎試下自己有幾大命…

其實如果正陰曾經放埋一齊,會唔會對正牌有影響?
發表於 25-2-2015 21:20 | 顯示全部樓層
我都想知,請高人指點
回覆

使用道具 檢舉

發表於 25-2-2015 21:38 | 顯示全部樓層
邪不能勝正嘛……應該冇事呱
回覆

使用道具 檢舉

發表於 25-2-2015 22:41 | 顯示全部樓層
咁問好D
如果一塊陰牌,曾經同正牌放埋一齊,會唔會影響塊陰牌既法力?
回覆

使用道具 檢舉

發表於 25-2-2015 22:50 | 顯示全部樓層
請等等,等高人指點你
回覆

使用道具 檢舉

 樓主| 發表於 25-2-2015 23:10 來自手機 | 顯示全部樓層
roll_done 發表於 25-2-2015 22:41
咁問好D
如果一塊陰牌,曾經同正牌放埋一齊,會唔會影響塊陰牌既法力?

呢個情況,影響到係好事
回覆

使用道具 檢舉

發表於 25-2-2015 23:40 | 顯示全部樓層
應該唔會放埋一齊呱 , 特登咁做就不知了
回覆

使用道具 檢舉

發表於 25-2-2015 23:41 | 顯示全部樓層
回覆

使用道具 檢舉

發表於 26-2-2015 02:19 | 顯示全部樓層
我會先睇下係咩陰牌, 因為市場好多所謂陰牌其實只係玩具
回覆

使用道具 檢舉

 樓主| 發表於 26-2-2015 13:24 來自手機 | 顯示全部樓層
亞特蘭提斯 發表於 25-2-2015 23:41

版主可唔可以講多少少?

eg 暫時性/永久性,力量減弱/喪失?

回覆

使用道具 檢舉

你需要登入後才可以回覆 登入 | 新會員登記

本版積分規則

QQ|小黑屋|手機版|網站地圖|聯絡我們|Unite Thai Amulet Forum (HK)    

GMT+8, 6-12-2016 09:08 , Processed in 0.064853 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2012 Comsenz Inc. | 正體中文: [數碼中文坊]

快速回覆 返回頂端 返回清單