Unite 香港佛牌討論區

設為首頁收藏本站

Unite 香港佛牌討論區

 取回密碼
 新會員登記

QQ登錄

只需一步,快速開始

Login

免註冊即享有會員功能

搜尋
檢視: 615|回覆: 35

[佛陀] 人生第1塊既力泥

[複製連結]
發表於 13-7-2014 18:59 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
力泥七龍佛
好重手阿,真係萬般寵愛在一身  多謝曬森哥

3.jpg
2.jpg
1.jpg
發表於 13-7-2014 19:06 | 顯示全部樓層
嘩,,有人送咁好?
回覆

使用道具 檢舉

 樓主| 發表於 13-7-2014 19:20 | 顯示全部樓層
dondon 發表於 13-7-2014 19:06
嘩,,有人送咁好?

當然唔係送,不過平左好多比我
回覆

使用道具 檢舉

發表於 13-7-2014 19:22 | 顯示全部樓層
恭喜師兄
回覆

使用道具 檢舉

發表於 13-7-2014 19:26 | 顯示全部樓層
力泥七龍佛

正野黎喎
回覆

使用道具 檢舉

發表於 13-7-2014 19:27 | 顯示全部樓層
DICKSOK 發表於 13-7-2014 19:20
當然唔係送,不過平左好多比我

哈哈…原來如此!恭喜師兄!呢尊我都鍾意!
回覆

使用道具 檢舉

發表於 13-7-2014 19:42 | 顯示全部樓層
thx for share....
回覆

使用道具 檢舉

發表於 13-7-2014 20:18 來自手機 | 顯示全部樓層
好靚。又正
回覆

使用道具 檢舉

發表於 13-7-2014 20:55 | 顯示全部樓層
森哥玩哂啦
回覆

使用道具 檢舉

發表於 13-7-2014 21:05 | 顯示全部樓層
法相好靚,師兄厚福喔!
回覆

使用道具 檢舉

你需要登入後才可以回覆 登入 | 新會員登記

本版積分規則

QQ|小黑屋|手機版|網站地圖|聯絡我們|Unite Thai Amulet Forum (HK)    

GMT+8, 9-12-2016 08:14 , Processed in 0.073747 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2012 Comsenz Inc. | 正體中文: [數碼中文坊]

快速回覆 返回頂端 返回清單