Unite 香港佛牌討論區

設為首頁收藏本站

Unite 香港佛牌討論區

 取回密碼
 新會員登記

QQ登錄

只需一步,快速開始

Login

免註冊即享有會員功能

搜尋
檢視: 916|回覆: 26

[爆料] Archan Leris Chanmok

[複製連結]
肖像被遮蔽
發表於 21-3-2014 15:43 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 亞特蘭提斯 於 21-3-2014 19:21 編輯

朋友sd過黎…我笑左笑
IMG_72147858849249.jpeg IMG_72151596000393.jpeg IMG_72154869701799.jpeg Screenshot_2014-03-21-15-34-13.png

我睇完發現…點解個師傅咁似上次個香港人既??
上新聞果個lcming…
唉~見到都失望

發表於 21-3-2014 16:35 | 顯示全部樓層
回覆

使用道具 檢舉

發表於 21-3-2014 15:47 | 顯示全部樓層
你朋友一定無睇動新聞。。。
回覆

使用道具 檢舉

發表於 21-3-2014 16:12 | 顯示全部樓層
我第一次聽星星入名同年月日都笑死左 (可能的太無知)
回覆

使用道具 檢舉

發表於 21-3-2014 16:24 | 顯示全部樓層
呢條友上哂新聞啦而家改咗名!但佢啲紋身改唔到,一眼就知係佢
回覆

使用道具 檢舉

發表於 21-3-2014 16:27 | 顯示全部樓層
謝謝分享
回覆

使用道具 檢舉

肖像被遮蔽
 樓主| 發表於 21-3-2014 16:56 | 顯示全部樓層
阿樹TEI 發表於 21-3-2014 16:12
我第一次聽星星入名同年月日都笑死左 (可能的太無知)

唔洗潤到咁足下話…
回覆

使用道具 檢舉

發表於 21-3-2014 18:22 | 顯示全部樓層
回覆

使用道具 檢舉

發表於 21-3-2014 19:59 | 顯示全部樓層
..........
回覆

使用道具 檢舉

發表於 21-3-2014 20:04 | 顯示全部樓層
回覆

使用道具 檢舉

你需要登入後才可以回覆 登入 | 新會員登記

本版積分規則

QQ|小黑屋|手機版|網站地圖|聯絡我們|Unite Thai Amulet Forum (HK)    

GMT+8, 10-12-2016 01:42 , Processed in 0.081499 second(s), 28 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2012 Comsenz Inc. | 正體中文: [數碼中文坊]

快速回覆 返回頂端 返回清單